Bo Escolar – Programa Suport Famílies 2018/2019

El termini per a començar a arreplegar els bons municipals de la campanya “Suport als Famílies 2018/2019” serà aproximadament el següent:

• Alumnat d’Educació Infantil i Primària dels centres ubicats en Xirivella,  des del 17 de juliol fins al 5 d’octubre, arreplegada en la planta baixa (servei educació) en l’Ajuntament.

• Alumnat de Secundària, Batxillerat i Cicles de grau mitjà dels instituts de Xirivella a partir del 17 de setembre fins als 5 d’octubre en l’Ajuntament.

• Tot l’alumnat que estiga matriculat fora de Xirivella, siga a Mislata, València o qualsevol altra població, ha d’emplenar una sol·licitud aportant certificat d’estar matriculat en el curs 2018/2019, i s’arreplegaran els bons a partir de l’17 de setembre en l’Ajuntament en la seua planta baixa, o en la Tinença del Barri de la Llum, si resideixen en el barri de la Llum o en la plaça de Vicentica la Serrana.

Vos enllaçem la instància de sol·licitud de bo escolar per a les famílies de l’alumnat matriculat fóra de Xirivella.

Instancia suport families 2018-2019