Gabinet d'Informació

El Gabinet d'Informació i Registre és l'oficina d'atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Xirivella, que té com a objectiu principal millorar la relació entre la ciutadania i l'Administració.

Tasques:

- Recepció i registre de tots els documents dirigits als serveis municipals.

- Certificats d'empadronament (individuals, col·lectius i històrics)

- Informació sobre els procediments administratius i remissió al tècnic corresponent, en cas necessari.

- Finestra única per a les administracions: registre de documents dirigits a l'Administració de la Generalitat Valenciana i a l'Administració central de l'Estat.

- Firma electrònica: Sol·licitud i expedició de certificats reconeguts (firma electrònica) per a persones físiques i jurídiques, emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV).

- Reserva prèvia per a matrimoni civil.

 

Localització:

El Gabinet d'Informació i Registre disposa de tres oficines on es poden realitzar tots aquests tràmits:

- Oficina de l'edifici consistorial

- Oficina del Barri de la Llum

 

 

 

Notícies

  • COMUNICAT CONJUNT DE L'AJUNTAMENT DE XIRIVELLA I LA FEDERACIÓ D'ASSOCIACIONS VEÏNALS

    Este dilluns 27 de març de 2017 membres del Govern municipal de Xirivella, encapçalats per l'alcalde Michel Montaner, s'han reunit amb els tècnics de la Demarcació de Carreteres. A la trobada també han acudit representants del Partit Popular i de la Federació d'Associacions Veïnals.

    Després d'esta reunió, l'equip de Govern comunica que:

  • Els escolars participen en el certamen "De viva veu"

    L’Ajuntament de Xirivella, a través de la Regidoria de Cultura, Educació i Normalització Lingüística, s’ha afegit al projecte “De viva veu”, un certamen literari de lectura en veu alta dirigit als escolars que se celebrarà este divendres 31 de març a les 18 hores al Teatre Auditori de la localitat.


Veure totes les notícies  

Síguenos / Segueix-nos

Escriu a l’alcalde



L'oratge a Xirivella