Gabinet d'Informació

El Gabinet d'Informació i Registre és l'oficina d'atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Xirivella, que té com a objectiu principal millorar la relació entre la ciutadania i l'Administració.

Tasques:

- Recepció i registre de tots els documents dirigits als serveis municipals.

- Certificats d'empadronament (individuals, col·lectius i històrics)

- Informació sobre els procediments administratius i remissió al tècnic corresponent, en cas necessari.

- Finestra única per a les administracions: registre de documents dirigits a l'Administració de la Generalitat Valenciana i a l'Administració central de l'Estat.

- Firma electrònica: Sol·licitud i expedició de certificats reconeguts (firma electrònica) per a persones físiques i jurídiques, emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV).

- Reserva prèvia per a matrimoni civil.

 

Localització:

El Gabinet d'Informació i Registre disposa de tres oficines on es poden realitzar tots aquests tràmits:

- Oficina de l'edifici consistorial

- Oficina del Barri de la Llum

 

 

 

Notícies

  • Els xiquets i les xiquetes, protagonistes del Nadal a Xirivella

    Xirivella es prepara per a viure el Nadal ple d'activitats per a tots els públics. Entre els esdeveniments més importants per a este any es troben la tradicional cavalcada de reis o les activitats amb els xiquets i xiquetes, com ara l’entrega de la carta als Reis Mags, la Xocolatada, el concert de Rock Infantil i els tallers i atraccions amb bromera.

  • Xirivella arreplega aliments per als refugiats i refugiades del Sàhara Occidental

    Estos dies està en marxa la campanya "Caravana Solidària" de l'Associació d'ajuda al poble sahrauí de Xirivella (Talha Xirivella). L'Ajuntament, a través de la Regidoria d'Educació, col·labora en esta acció d'ajuda humanitària per als refugiats i refugiades sahrauís.


Veure totes les notícies  

Síguenos / Segueix-nos