Més de 300 nadadors participen en aquest campionat nacional.
La piscina d'estiu del poliesportiu Ramón Sáez de Xirivella va acollir aquest cap de setmana la XXXII edició del trofeu José Sagreras, en la que va resultar guanyador el madrileny Club de Natació Ondarreta Alcorcón. Va destacar també la participació del jove nadador de Xirivella Jorge Hernández, de 12 anys, qui va aconseguir la medalla de plata en 400 metres lliures i la de bronze en 100 metres lliures.
L'assistència de participants va igualar a la de l'any anterior, amb 309 nadadors/es de 57 clubs de tota Espanya, per la qual cosa durant tot el cap de setmana la piscina va estar plena de persones que acompanyaven als seus respectius equips.
"Un any més, l'alta participació demostra l'èxit d'aquest campionat que serveix de trampolí per als jóvens nadadors", ha afirmat la regidora d'Esports, Amparo Adalid, qui ha destacat que després de 32 anys aquest trofeu està "plenament consolidat".
El Club Natació Xirivella va participar en la dita competició amb 4 nadadors, sent destacable la participació de Jorge Hernández, de 12 anys, qui va obtindre la medalla de plata en 400 metres lliures i la de bronze en 100 metres lliures.
El Club de Natació Ondarreta Alcorcón va resultar guanyador del trofeu José Sagreras 2010, amb 136 punts. Li van seguir el Club Aquatic Castelló, amb 122 punts, i el Club Valencià, amb 106 punts.
Aquesta competició està organitzada de forma conjunta entre la Federació de Natació de la Comunitat Valenciana, el Club de Natació Xirivella i l'Ajuntament d'aquest municipi a través de la Regidoria d'Esports. De fet, en l'entrega de diplomes van participar diversos membres de la corporació municipal.
L'Ajuntament | Ordenances i reglaments | Viu Xirivella | Coneix Xirivella | Tràmits Ajuntament
Ajuntament de Xirivella, 2008