Dijous 24.05.2012 | 11:44 Ajuntament de Xirivella P/ Concòrdia, 6 - 46950 Xirivella - Telèfon 96 313 50 50

Milers de persones ixen al carrer per a celebrar la Nit de les Figues 08/09/2011

noche de los higos en Xirivella

Milers de veïns isqueren ahir al carrer per a celebrar la Nit de les Figues. Enguany es tornà a recuperar la tradició de fer concurs de paelles al carrer, i la convocatòria va tindre molta assistència. L'alcalde, Enrique Ortí, va formar part del jurat que, finalment, donà el premi als clavaris Sant Vicent del Mont de Pietat.

També els jóvens participaren en el concurs de camisetes. Las penyes pujaren a l'escenari per a fer una foto en el "photocall" i ensenyar el seu disseny al nombrós públic assistent.

Una de las iniciatives que també tingué molt èxit va ser la campanya de sensibilització contra el consum de l'alcohol “No sigues figa molla”. Es feren 500 tests i es repartiren camisetes a tots els participants que no havien begut.

Més entrada la nit, començaren les revetles i la discomòbil, i a les 5.30 hores tingué lloc la missa de descoberta en honor a la patrona, la Verge de la Salut. Després de la missa, es van repartir les figues, una tradició en desús que enguany s'ha recuperat.

Els clavaris de la Verge repartiren 80 quilos de figues, rosquillletes i anís entre els assistents.

Síguenos / Segueix-nos

Escriu a l’Alcalde


Agenda

DilDimDimDijDivDisDiu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cursos

DilDimDimDijDivDisDiu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

L'oratge a Xirivella

D’interés