Dijous 24.05.2012 | 16:14 Ajuntament de Xirivella P/ Concòrdia, 6 - 46950 Xirivella - Telèfon 96 313 50 50

Xirivella ha presentat hui la liquidació i cobrarà els fons estatals 11/10/2011

L'Ajuntament de Xirivella ha presentat hui la liquidació del 2010 al Ministeri d'Economia i Hisenda, i rebrà els tributs estatals, que pugen més de 400.000 euros mensuals.

Segons va explicar l'alcalde de la població, Enrique Ortí,  “la liquidació del 2009 ja es va presentar amb 11 mesos de demora (al febrer del 2011), i la liquidació del 2010 s'havia d'haver presentat el mes de març del 2011, és a dir, només un mes després de presentar la del 2009”.

Ortí  afirmà que “l'Àrea Econòmica de l'Ajuntament ha treballat contrarellotge des del passat mes de juny per poder solucionar la situació", i va agrair "el gran esforç que han fet els funcionaris per tal de presentar la liquidació".

 

 

Síguenos / Segueix-nos

Escriu a l’Alcalde


Agenda

DilDimDimDijDivDisDiu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cursos

DilDimDimDijDivDisDiu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

L'oratge a Xirivella

D’interés