Bo Escolar – Programa Suport Famílies 2019/2020

AJUDES MATERIAL ESCOLAR MUNICIPAL 2019-2020

Programa de suport 2019/2020 a les famílies per a tasques educatives:

• Ajuda de 40 euros per a l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà presencials.
  • Ajuda de 30 euros per a l’alumnat de 2n cicle d’Educació Infantil.
  • Ajuda de 20 euros per a l’alumnat d’Educació Primària i E.S.O.

Totes les ajudes van adreçades a l’alumnat que estiga empadronat a Xirivella i escolaritzat en centres públics o concertats de la província de València, inclosos els centres d’Educació Especial. La data límit de naixement dels beneficiaris és l’any 2002 per a escolaritzats en 2curs de Batxillerat o Cicles Formatius de Grau Mitjà.

Per a sol·licitar l’Ajuda de Material Escolar 2019-2020 caldrà presentar la instància de sol·licitud emplenada (enllaç més avall), fotocòpia del DNI de la mare, pare o tutor de l’alumne beneficiari i tiquet o factura del material adquirit (imprescindible que hi conste el NIF o CIF del proveïdor, el nombre de factura, la data, l’adreça de l’establiment i la relació d’articles comprats). Una vegada s’haja presentat i validat la documentació requerida, l’Ajuntament realitzarà una transferència bancària en favor del demandant. Per a poder acreditar la titularitat del compte bancari on es desitja rebre l’ingrés, els beneficiaris tenen tres opcions: aportar fitxa de manteniment de tercers (enllaç més avall), certificat de titularitat (emés per l’entitat bancària) o fotocòpia de la cartilla bancària.

La documentació es presentarà en el centre escolar de cada alumne. Els alumnes empadronats a Xirivella i escolaritzats en centres d’altres poblacions de la província presentaran la documentació en el Gabinet d’Informació situat a la planta baixa de l’Ajuntament. El termini finalitza el 31 d’octubre.

L’Ajuntament recomana la compra del material escolar en les papereries de Xirivella. Entre tots, reforcem el comerç local.

Açí teniu els enllaços de la documentació:

Instancia suport families 2019-2020

mantenimiento-de-terceros